ellolini

Direktlänk till inlägg 27 mars 2013

glass fest =)

Av elin - 27 mars 2013 18:10

Efter  dagis var de fortfarande varmt i luften ellerja hyfsat iaf om man kunde ta bort blåsten.

så vi bestämde att festa till de lite extra idag på väg hem så vi stannade till på ICA och köpte den andra laktos fria glassen kommer inte ihåg vad den heter men han testade blåbärs struten i går efter doktorn så idag va det någon pinnglass. mer än godkänd av lille man kan jag säga då den försvann  på ett kick =) 


ett stort plus att GB äntligen har förstått de där med laktos fritt.. ha saknatdesen jag fick reda på attwille va laktos.  men nu så =) de tackar vi för =) 

för dom flesta som säljer glass har ju GB som leverantör. iaf här i småland ( biligaste levrantören trott??? ) haha . ;P  


ett plus  eller minus jag vet inte ... jag hade väntat mig en liten mini glass men den va betydligt större än jag trodde =O plus eller minus de rå kanske på tillfälle ?? =) 

 men ja ja 

nog om de där...



Dom hade firat Wille Idag på dagis iaf.så han hade med sig en bild med spider man på  =) 

lyckan total =) 

dock hade dom råkat ge honom en bakelse med vanlig grädde på ..... vi få se hur resultatet blir..  men lätt hänt. och de va ett tag sen vi testade magen ... men kan ju säga att de stinker..... vidrigt i lägenheten ;P ;P 


väl hemma så sitter wille och ritar och jag ståroch diskar  börjar funderar på kvällsmaten.... 

problemet är att dom har ätit påsk bord. altså har dom ätit typ allt. 

och när jag frågade wille vad som va bäst svara han

-  Sill

- vaaa ?? SILL ? menar du att de va de bästa ? 

- jaa . de va super gott. 

- jahapp.. men jaha där ser man =) 

- jaaaa kan vi inte äta de i kväll ??? 

-hmm tror du få äta de med morfar ist. 


jag hade väntat mig att han skullesäga prinskorv eller köttbullar inte Sill... känns inte som en 4 årings favorit .haha ja men slutar aldrig förvånas =) 

nu ska vi ta tag i maten här hemma och hoppas att Simon slutarjobba snart =) vi saknar honom nu kan jag söga =) 

 

ha de bra puss hej =) 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elin - 2 april 2013 10:10

inatt har det inte varit många timmars sömn....eller de har de inte varit på flera nätter nu.... mycket som snurrar i huvudet.   varför ? hur ? anldning ? vad hände??   de va länge sen jag kände mig så fruktansvärt splittrad ledsen och nerstämd...

Av elin - 28 mars 2013 17:00

låter bilderna tala idag =) hinner inte riktigt blogga =)        ...

Av elin - 27 mars 2013 14:34

Lika bra att berätta lite om åren som ha varit så börjar åren mellan 08-12    08 i början i augusti hade jag mått illa i 2 veckor. och mått riktigt riktigt skiit  och varit allmänt lustig. så bestämde jag mig för att göra ett gravtest som visade ...

Av elin - 27 mars 2013 13:37

Då va man tillbaka i blogg världen efter några års uppehåll !  jag bloggade tidigare på metrobloggen men när den försvann så försvann även glöden av att blogga .  men nu efter lite om och men så är jag tillbaka.. =)  så tjohej på er. jag hoppas...

Presentation


Ren ärlighet om livets alla stunder bra som dåliga .

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards